Svaki kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora o kupovini iz bilo kog razloga u roku od 14 dana od dana prijema pošiljke. Jedini preduslov je da roba nije korišćena i da je originalno zapakovana i vraćena u pakovanju u kom je isporučena i sa fiskalnim računom i zapisnikom koji dobijate uz svaku pošiljku.

Motoroom webshop je odgovoran za nesaobraznost ugovoru koja se pojavi u roku od 2 (dve) godine, od dana prelaska rizika na kupca. Ako nesaobraznost nastane u roku od 6 (šest) meseci od dana prelaska rizika na kupca, pretpostavlja se da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika, osim ako je to u suprotnosti sa prirodom robe i prirodom određene nesaobraznosti.

Saobraznost ne pokriva nedostatke, oštećenja i kvarove nastale nepravilnim i nestručnim rukovanjem proizvodom. U nepravilno rukovanje su uključeni i propusti prilikom montiranja rezervnog dela. Pravo na saobraznost kupac gubi i u slučaju neovlašćenog popravljanja proizvoda, kao i popravljanjem od strane trećeg lica koje nije ovlašćeno od strane Prodavca ili proizvođača.

Ukoliko želite da podnesete zahtev za reklamaciju, to možete učiniti sa Vašeg profila, koji imate otvoren na ovom shopu. U delu “Narudžbine” na profilu, u nekoliko koraka možete kreirati reklamaciju. Izuzetno je bitno da svi podaci budu tačno popunjeni, kako bi se ubrzao i olakšao prosec razmatranja reklamacije. Zahtev za reklamaciju podnosite samo isključivo u slučaju mehaničkog/fizičkog oštećenja (nesaobraznosti) proizvoda. Ukoliko vam je isporučena pogrešna roba, koju niste uopšte poručili, molimo vas da nas kontaktirate putem “Tiketa” koji se nalazi na vašem profilu.

Vaš zahtev za reklamacijom biće uzet u razmatranje u najkraćem mogućem vremenskom periodu i odgovor ćete dobiti pisanim ili elektronskim putem od službe za reklamacije, najkasnije u roku od 8 (osam) dana od dana podnošenja zahteva. Odgovor na reklamaciju mora da sadrži odluku da li se uvažava reklamacija ili ne, kao i obrazloženje, konkretan predlog i rok za rešavanje. Rok ne može da bude duži od 30 dana, od dana podnošenja reklamacije.

Troškovi slanja prilikom vraćanja se računaju na osnovu veličine i mase paketa koji kupac vraća po cenovniku kurirske službe po kojoj se šalje. Trošak transporta prilikom povrata ili zamene robe snosi motoroom webshop.

Reklamacija oštećenog paketa

Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, potrebno je da odmah od kurira tražite da napravi reklamacioni zapisnik. Na osnovu njega ostvarujete pravo na refundaciju štete od strane kurirske službe. Ako je paket fizički oštećen, pred kurirom ga otvorite i slikajte ga, da bi imali nepobitan dokaz o oštećenju robe. U slučaju da se kurir protivi, pozovite nas, a mi ćemo odmah kontaktirati centralu kurirske službe. Nakon što utvrdite da je roba oštećena, neophodno je da vam kurir popuni i ostavi Zapisnik o oštećenju robe, jer je zapisnik jedini validan dokument pomoću koga možemo da potražujemo refundaciju novca za oštećenu robu. Sva roba koja izlazi iz našeg magacina je uredno i propisno spakovana u odgovarajuće pakete, a paketi su obeleženi odgovarajućim nalepnicama kako bi se sa paketima dalje, u centrima kurirskih službi, pravilno rukovalo.

Povrat novca

Kupac ima pravo na jednostrani raskid ugovora u roku od 14 dana, od dana zaključenja ugovora o kupovini, bez navođenja razloga i dodatnih troškova. Prilikom povraćaja kupljenih proizvoda neophodno je vratiti ih u ispravnom i nekorišćenom stanju, sa fiskalnim računom i svom pratećom dokumentacijom, uredno popunjenom. Direktne troškove vraćanja robe u slučaju odustanka od porudžbenice snosi motoroom webshop. U slučaju jednostranog raskida ugovora od strane kupca, motoroom webshop će po prijemu vraćene robe, a nakon konstatacije komisije da je roba vraćena u nekorišćenom stanju i bez oštećenja, bez odlaganja izvršiti povrat sredstava kupcu.

U slučaju da se radi povrat novca usled uvažene reklamacije u garantnom roku i/ili raskida ugovora od strane kupca u propisanom roku, potrebno je da nam kupac dostavi broj svog tekućeg računa u banci ili pošti i sredstva vraćamo na njegov račun.